Nieuwe websites

Als je deze pagina leest, dan ben je er al. Welkom op onze nieuwe website. Een complete verandering. Alles is makkelijker te vinden en er zijn wat nieuwe onderdelen.

Op de home-pagina vind je nu kort wie we zijn, wat we doen, een kalender en het laatste nieuws. Verder is er op de website weer educatie te vinden, het fotoalbum en de contactpagina.

De vraag en aanbod pagina is nieuw. We wilden deze al eerder, maar de codes op de oude website wilden niet meewerken. Nu werkt alles en dus kunnen we communiceren, ruilen, zoeken en verkopen tussen onze eigen leden.

De winkel is ook nieuw. Onze ID-kast en de bijenpanelen/posters zijn nu nog makkelijker aan te schaffen. Geïnteresseerden hebben een mooi duidelijk overzicht en kunnen direct bestellen en betalen.

Ja, goed gelezen. De titel geeft aan ‘websites’. Er wordt hard gewerkt aan een sub-site van deze website. Namelijk onze cursuswebsite. Het afgelopen jaar viel de basiscursus bijenhouden in het water. Het komend jaar willen we dat voorkomen. Met twee man is er een complete e-learningwebsite opgezet. Deze wordt uitgebreid gevuld met de complete theorie volledig passend bij de eisen van online leren in deze tijd. Cursisten kunnen in eigen tempo door de cursus heen. Uiteraard is praktijk ook belangrijk en deze is dan ook gekoppeld. Er komt nog meer, maar dat is allemaal terug te vinden via de knop in het menu.

Dus twee websites die passen bij deze tijd en waarbij we onze leden voorzien van een online platform en nieuwe leden en anderen de theorie online kunnen aanbieden.

Kijk snel verder rond op beide websites.