Inschrijven Cursus 2024

Ook in 2024 is er weer een Basiscursus Bijenhouden en de inschrijving is al gestart.

Bij meerdere verenigingen binnen de groep Drenthe kun je al inschrijven voor de nieuwe cursus. Bij Oosterhesselen e.o. gaat dat net even anders. Bij onze vereniging schrijf in via onze eigen website. Je wordt dan doorgestuurd naar de website van Bijencursus.nl en daar schrijf je door direct te betalen.

We zitten al aardig vol en er is beperkt plek.

De theorie gaat via de website bijencursus.nl en de praktijk op locatie in Nieuw-Amsterdam bij onze docent Albert Koopman. Je krijgt een eigen startvolk, een jaar lang toegang tot het online theoriedeel en je mag op 1 januari al sterten. Zo ben jij goed voorbereid op de praktijk en kun je de theorie in jouw eigen tempo doorlopen.

De afgelopen jaren is gebleken dat deze manier van werken zorgt voor betere voorbereiding voor de praktijk, hogere scores bij het examen en meer tijd om de diepte in te gaan of zaken extra te herhalen.

Voorheen had je 10 contactavonden en in de avond werd je overspoelt met informatie. Nu plan je zelf, je logt in op tijden en dagen dat het voor jou uitkomt en loopt zo de theorie door zoals dat voor jou werkt.

De praktijk momenten zijn dan wel vaste dagen die je vastzet in de agenda, maar praktijk moet je nu eenmaal doen met bijen en niet op een scherm.

Schrijf je snel in via onze cursuspagina op deze website. Vragen? Stel ze gerust.

Laat een reactie achter

Scroll naar boven