hexagon, pattern, bee

Heb je iets geplaatst, maar het is niet direct zichtbaar in het overzicht? Geen paniek. Jouw bericht is geplaatst. Klik op activiteit of log even uit en dan weer in. Nog geen account? Eerst registreren! Geef een gebruikersnaam en wachtwoord op. Je krijgt binnen 3 minuten een wachtwoordlink in jouw e-mail. Daarna kun je hier inloggen. Succes!

Forum kruimelpad - Je bent hier: Het Bijenforum Oosterhesselen e.o.
Please or Registreren to create posts and topics.

Het Bijenforum Oosterhesselen e.o.

RegelsLaatste bericht
HuisregelsHuisregels bijenforum Oosterhesselen e.o.1 onderwerp · 1 berichtLaatste bericht: De regels van dit forum en belangr … · 7 maanden geleden · Peter Sterke
Hulpvragen / ervaringenLaatste bericht
Vraag maar raak - algemeenStel een vraag over van alles0 onderwerpen · 0 berichtenNog geen onderwerpen.
Nog geen onderwerpen.
Volken vermeerderenVragen / ervaringen over het vermeerderen van jouw eigen volk0 onderwerpen · 0 berichtenNog geen onderwerpen.
Nog geen onderwerpen.
Behandelen van volkenVragen / ervaringen over hoe te handelen bij ziekte, mijt etc.0 onderwerpen · 0 berichtenNog geen onderwerpen.
Nog geen onderwerpen.
HoningVragen / ervaringen over het oogsten en verwerken van honing0 onderwerpen · 0 berichtenNog geen onderwerpen.
Nog geen onderwerpen.
Was verwerkingVragen / ervaringen over het verwerken van was1 onderwerp · 1 berichtLaatste bericht: Kunstraat van eigen was · 3 maanden geleden · Bergmeester
DrachtVragen / ervaringen over drachtplanten etc.0 onderwerpen · 0 berichtenNog geen onderwerpen.
Nog geen onderwerpen.
Digitale monitoringVragen / ervaringen over het op afstand verzamelen van informatie0 onderwerpen · 0 berichtenNog geen onderwerpen.
Nog geen onderwerpen.
Marktplaats: vraag en aanbodLaatste bericht
BijenvolkenVerkoop en gezocht - niet commercieel2 onderwerpen · 2 berichtenLaatste bericht: Gezocht: volk of zwerm voor top ba … · 4 maanden geleden · KimsteenbergenSubforums: Buckfast · Carnica · Zwarte bij · Overige volken
KastmateriaalVerkoop en gezocht van kastmateriaal - niet commercieel3 onderwerpen · 3 berichtenLaatste bericht: Segeberger kasten zes- en drie ram … · 2 dagen geleden · Gerrit Plas
Planten en bomenVerkoop en gezocht van flora en fauna - niet commercieel1 onderwerp · 1 berichtLaatste bericht: Vlinderstruik, maar wel met gele b … · 18 uur geleden · gbwv
Honing en andere bijenproductenVerkoop en gezocht - niet commercieel0 onderwerpen · 0 berichtenNog geen onderwerpen.
Nog geen onderwerpen.
Overige materialenVerkoop en gezocht - niet commercieel0 onderwerpen · 0 berichtenNog geen onderwerpen.
Boeken en PDFLaatste bericht
BoekenPdf en boekentips voor alle imkertips, maar ook planten en andere bestuivers. Plaats alleen legale links en/of documenten.1 onderwerp · 1 berichtLaatste bericht: De Nederlandse bij - naslagwerk ov … · 7 maanden geleden · Peter Sterke
ReceptenLaatste bericht
Recepten met bijenproductenHeb je een leuk recept met honing of...? Plaats het hier.4 onderwerpen · 4 berichtenLaatste bericht: IJskoffie met honing · 7 maanden geleden · Peter Sterke
Oproepen en evenementenLaatste bericht
EvenementenWeet je dat er een leuke evenement aankomt? Meld het hier.0 onderwerpen · 0 berichtenNog geen onderwerpen.
Nog geen onderwerpen.
OproepenWil je iets samen gaan doen of regelen? Plaats het hier.0 onderwerpen · 0 berichtenNog geen onderwerpen.
Statistieken
Onderwerpen